Meleklerim5 ilk gittiğimde 3+5ti çok erken yani 83 çıktı 2 gün sonra tekrar gittim 265 çıktı. Doktor normal dedi eğer kanama varsa sıkıntı o zaman gel demişti. Sende düzensizliğe çok takılma olabilir tekrar doktora gittiğinde sadece karından ultrasonla bakarsa vajinal ultrasonda iste