Meleklerim5 Ben dış gebelik, yaşamıştım. İlaçla düşürdük. Hiç kese görünmedi bende. O dönem doktorum eğer kese gözükürse sağlıksız gebelik olduğu anlamına gelir gözükmezse dış gebelik, olduğu anlamına gelir. Her iki durumda da hamilelik sonlanır demişti. Tabi ne olacağını Allah bilir