cokbilmismom ay Büşra şöyle oldu (tam rezillik)
E bebek kendi bile ulaşamadı, bu nasıl bir saçmalıksa çaresizce kalakaldılar. Sonra evde bi gün tv izlerken zil çaldı, ahah kargom? Geldi..
Ama öyle iğrençlerki teslim edildi bilgisi girilmemiş bile , salak e bebek hala beni arıyor ulaşamıyoruz diye. Bende bana teslim edildi demedim. Hala teslim edilmedi görünüyor🤣 yok böyle bişey yaaa