Ben Hepsiburada e bebekten sipariş verdim yine agt kargoya verdiler ve 15 gündür kargo yok ortada kimseye ulaşamıyorum. E bebek müşteri hizmetleri yardımcı olmuyor. Ne saçma sapan bir firma oldu bu e bebek ya online sipariş vermeye korkar oldum artık. Her kargoyu 20 gün bekleyeceksek ohoo. Bu kargo ile iletilmesine geçebilen oldu mu