GPinar ooo siz baya sonuna gelmişsiniz. Ben daha 15 haftalığım, o yüzden henüz oturtamadık rayına.
İlk doğumum özelde sezaryen oldu ama o zaman özel hastaneler bu kadar ticarethane gibi değildi. 2 yıl önce bi ameliyat oldum, gözüm korktu özellerden.
O yüzden devlet hastanesi mi tercih etsem diyorum. Önceki doktorum da zaten devletten emekliydi, o tecrübesine güvenerek gitmiştim. Şimdi o tarz olanlar hep muayenehane açmış durumda, o zaman da muayeneydi hastaneydi doğum için doktor ücretiydi derken çok üst rakamlara çıkıyor. Karar veremiyorum bi türlü.
Çam sakura için de hastane iyi ama doktordan çok asistanlar muayene ediyor, ve doğumu yaptırıyor deniliyor. Her gidişte farklı asistan oluyormuş. O yüzden emin olamıyorum. Muayeneler öyle mi gerçekten?