GPinar Adhjcinjj selam canım Bağcılar değilde bağcılara yakın oturuyorum Bahçelievlerdeyim bağcıların tam sınırı diyebilirim :):)
Metar Adhjcinjj merhaba bende kirazlıda oturuyorum 32. Haftadayım hem erdem hastanesi hem cam sakuraya gidiyorum
Adhjcinjj GPinar hemen sirinevler E 5 kenarinda ataköy özel hastanesi var oraya gdiyorum cok memnunum
elmaelmaelma Adhjcinjj oraya ben de bakmıştım yılbaşından önce. Tek doktor vardı galiba ama yorumları iyiydi baya. Muayene ve doğum ücretleri ne kadar oldu acaba yılbaşından sonra?
GPinar Adhjcinjj Hi biliyorum orayı csnım Rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin kaç haftalıksın
Adhjcinjj elmaelmaelma tahibe hanim var evet tek doktor ama cok ilgili ben cok memnunum dogum fiyatlari yilbasindan once normal 25 sezeryan 30 du
elmaelmaelma Adhjcinjj benim ikinci gebeliğim. Henüz karar vermedim doktora. Birkaç yere gittim ama içime sinen olmadı henüz. Devlet mi özel mi ona bile karar vermedim henüz.
elmaelmaelma GPinar evet. Siz çam sakuraya gidiyormuşsunuz. Memnun musunuz? Ben henüz hastaneye falan karar veremedim.
GPinar elmaelmaelma Valla canım bana kalırsa akıl vermek gibi olmasında doğum fiyatları bu kadar artmışken özelde yapmak mantıksız geliyor bana devlette aynı şeyi yapıyor sonuçta özellikle muayene vs. Ben o yüzden hiç özel tercih etmedim maddi durumum var ama gerek yok diye düşündüm 😊
GPinar elmaelmaelma Evet canım memnunum açıkçası bi sorunla karşılaşmadım henüz şükür doğumu da orada yapacağım inşallah 36+3 haftalığım sen kaç haftalıksın