Neslihankrhmt ey_ber inşallah canım ama 15.20 dk sonra böyle oldu sanki ilk çizgi göremeyince bakmadım moralim sonra böyle oldu ama varmıdır bilmem bu erken gebelik testi
ey_ber adaytomomy benim bat 13 dün test yaptım çizgi var gibi silik bir şekilde ama hiç belirtim falan yok
ey_ber Mii ya ben yazdım sandim benimde bat 13 dün test yaptım silik bir çizgi çıktı ama adet gecene kadar bende yapmiycam kan ve idrar testi. Erken test olsa belli olurdu ama adet günü yapılan testmis benimkide
ey_ber Neslihankrhmt negatif diye ilk halinide atmışsin ya ben orada net şekilde gördüm çizgiyi erken test değil mi bu
Anneyimben1234 Neslihankrhmt oldun mu regl ? benm testim böyle çıktı kanda verdim negatif cıktı yarım saat sonraki geçersiz denendi .