littlefish merhaba canım bir kızım bir oğlum var ikisinde de 7.ayım dan sonra hafıf göbeğim oldu kızım da 13 oğlumda 15 kg aldım sabah uyabdığımda karnım düz olurdu hep sonra gibi içinde hafif belli oldu 7.aydan sonra biraz göbeğim oldu göbek olması rahat hareket edememk demek insan göbüş istşyır amq rahat hamilelik en güzeli boş ver kimseyi takma iç karın geniştir ee daha gğzel işte beb iki doğum yaptım be çatlağım var ne de göbepim kaldı bekar arkadaşlrımdn bile daha düzgün fiziğim var arkadaşlaeım bile diyor sen nasıl 2 çocuk doğurdun diye 🌸