Kizlar merhaba,
Artik bu sekilde kacinci basligim oldu bilmiyorum. Takintili miyim neyim surekli ayni seyi soruyorum ama benim karnim hamileligim boyunca dogru duzgun hic buyumedi. Her seferinde doktor kontrolunde sordum doktoruma. Ama bebek gayet iyi gelisiyor. 1-2 hafta onden gidiyor hatta cok sukur. 34.haftamda sayilirim. Zaten artik umidi kestim buyumeyecek karnim belli ki. Hafif kivrim olusmaya baslamisti. Bu sabah bir baktim dumduz olmus yine. Aglamaya basladim. Bebek hareketleri de iyi. Hastanedeki ebe bile gecenlerde takildi bana saka yaparak “bebek nerede kiz” diye. Ne bu simdi allah askina sizin de doguma gidene kadar karninizin cikmadigi oldu mu? Heveslendigim seyler icimde kaldi ya.