Bktgzdd Pamuk hoşbeş çok yetim onun dışında mevsim meyveleri avakado ceviz muz çiğ fındık ve bol bol tatlı oğlum olcak
Boncukk123 Pamuk ☺️ Zeytin bende cok severim normalde de yerim ama şu iştahsızlık kusma hali gidince en cok çay aşığı oldum zor tutuyorum kendimi bardak bardak içmemek icin ☺️
Gloria06 Ben bir şey “aşerme” durumunu yaşamadım ama ennnnnnn çok peynir tükettim. Baya baya çok peynir 😀
Pamuk Gloria06 Aserme ben de yasamadim.Sacma geliyor 🫣Sadece canim normal hayatımda ki gibi bisey ister o kadar.
Gloria06 Pamuk gereksiz linç durumları olmasın diye hiç yazmamıştım ama; spesifik bir vitamin eksikliği dışında tamamen “ilgi isteği” gibi geliyor. İnanmıyorum böyle bir şeyin olduğuna.