Deletedmon_98 Pamuk oy maşallah az kalmış 🐣💖 ben geçen ay kimyasal geçirdim :/ , bu ayda regl oldum bakalım bitince devam 😂
Aynurkrm Pamuk benimde 59 31+4 seeeklajını ne zaman alıcak doktor bilgin varmı bana 37+3 gibi dedi doktorum
Busra_27_34_ Pamuk benim dinmek bilmeyen bir protein açlığım var sürekli et et Artık çocuk doğunca bir kuzu kesip önüne koyucaz 😁
Seda_nur4760 Busra_27_34_ ben karadenızlıyım eşim Mardinli Allahım heeer Allah’ın günü et yiyolar. Hamilelik ten mı neyden etten de tavuktan da bi bıktım kı aşırı tiksindim artık yeto vallahı yetooo🥺🥺☺️
Pamuk Seda_nur4760 Hamile olmadan önce yemezdim fazla.Simdi gece gündüz ekmeğin içine koyup koyup yiyesim geliyor🫢
Busra_27_34_ Pamuk Bu memleketten de kaynaklı olabilir evet 😁ama çocuk İstanbullu kendine gel evlat burda brokoli yiyorlar 😁
Seda_nur4760 Pamuk ben öyleyim işte ekmegın arasına krem peynir üstüne zeytin ohhhh miiiis ☺️☺️☺️☺️☺️ kız acıktım zaten
Busra_27_34_ Seda_nur4760 😁etten tiksinti duyulur mu kız candır can ben dana görsem sarilicam😁 Şaka bir yana hamilelikte kokusu biraz rahatsız edici olabiliyor bende kızımda öyleydim ama bunda et açlığımi dindiremiyorum