Merhaba nasipse kızıma asya ismini kurmak istiyorum. Arapcada şifa veren merhem olan anlamına geliyor. Ilk kızimin ismi elif bunada asya yi düsunuyorum nasipse. Cevremde bu ismi taşıyan yok rica etsem tanidiklarinız varsa nasıl bir karakterde oluyorlar bahsedermisiniz. Şimdiden tesekkurler