Bezelyeparmak ben gebe kalmadan bir folik asite baslamistim saglik ocagindaki doktor yazmisti sonrasinda doktorum bana onun degerleri yuksek sen farkli folik asit kullanmalisin diyip degistirmisti o yuzden doktor vasitasiyla al dedim canim .. Cunku hepsinin icerik degeri farkli olabiliyor farkli bir doktora danış derim