Bezelyeparmak canım selam ben diafol kullanıyorum sadece folik asit değil icinde diğer bi kaç vitaminde var üstünde yazıyor zaten o tarz bisey al en azından takviye oluyor. Sadece folik asit olarak gecenlerde var hepsi aynı ama ekstra vitamin varsa icinde daha iyi olur. Birde ilacı gece yatarken al gündüz mide bulantısı yapabilir sıkıntı cekme