Kızlar ben doğurdum anı bir doğum oldu 34 haftalıktık ama aniden geldi çok değişik bir duyguymuş adı elisa ama şunu söyleye bilirim ki sezaryen olmak isteyenler bir daha düşünsünler keşke anam babam usulü normal doğum olsaymış sezeryan da uyuşukluk geçtikten sonra çok berbat şuan kasıklarım sızlayacak diye tuvalete bile gitmek istemiyorum ama hayırlısı buymuş kanala girince açıklığım olmayınca yapacak bir şey yok dediler doğurdum geldim kızımı görmeyi bekliyorum😘😘❤❤❤