Marlockaybaby mavideniz6 mantıklı aslında ama bana öyle bir şey demedi 🥹 şimdi içsem ayrı içmesem ayrı dert
Marlockaybaby Masalperisi valla bilmiyorum ki oğluşum ne zaman gelmek ister🙃 inşallah annesini yormaz çokta kilo almaz 39+4 manifestliyorum (25 Ocak) 🤓🙏🏼🙏🏼🙏🏼
rumeysattnc Marlockaybaby evet ama gittiğimde kilo alması yavaşlamıştı 3500 kilo olmuş şuanlık başlatmıyor
Marlockaybaby Ayseeegull ayyy inşallah daha fazla kilo almadan gelmek isterse 38. Hafta içinde inşallah kolay olur.
Demetrana minibebisim 2020’de 37+4’te 3300 demişti dr 37+6’da sezeryan doğum yapmıştım 3020 gr doğdu ultrasona çokta güvenmeyin şimdi 28 haftalık gebeyim pekte güvenmiyorum açıkçası
minibebisim Demetrana valla güvenmiyorum ben de ama bikaç yerde daha ölçüldü hep ilerde gidiyo bakalım kaç doğacak 🥰
Yaman- Marlockaybaby ikinci gebeliğim o yüzden yine sezeryan oldum yarına gün verilmişti ama bugün doğdu minik bey gününü beklemedi 🙈
Yaman- minibebisim 36.haftada 3300 dü bugün doğum yaptım oğlum 4100 kg doğdu çok şükür sizinde 3700-3800 civarı doğar bence 🥰