Emine010922 öyle gerçekten buda imtihan diyorum, sonra ya imtihandan geçemezsem diye korkuyorum. Eşim sürekli instagramdan oradan buradan bebek videoları atıyor ona bile dayanamıyorum, bir kere bile ağlamalarımı göstermedim hissettirmedim onun da üzülmesini istemedim, dışarıdan baksan birşey yok sanarsın ama işte bu saatte burada içimi döküyorum çünkü bir tek buradakiler anlar benim derdimi diyorum, en yakın arkadaşlarımın cocukları oldugunda bile içimde üzüntü olunca kendimden korkuyorum nasıl üzülürüm diye kendime kızıyorum ama bende insanım işte dayanamıyorum