Deletedmom_85 umrumdadegil Biraz araştırdım da hemen doğma söz konusu değil okuduğum kadarıyla tabi illa girince doğanda vardır da. İnternette de 2-4 hafta arası diyor mesela Ay ne isteyeceğimi de şaşırdım artık. Hayırlısı olsun doğru neyse o olsun diyorum artık Allah’a biraktim 🥲
xhbgns umrumdadegil Ben de en çok ondan korkuyorum hdldjdkd artık köyden indim şehiredeki gibiyim “himmeeet ağğbeyy dayanamıyooom” 😂😂
xhbgns Arzuanne Kontolünüz ne zaman belki kanala gitmiştir ama kanala girse de açılma vs de önemli korkutmayın kendinizi
Firstmummy Deletedmom_85 Yaa en son 32 de gttim ama öyle şiddetli bi agri yokta vajinaya baskı hissediyorum 33 olcaz yarın 2 gündür böyle baskı basladi tüm gün iş yaptım ondan sonra oldu sanırım
Deletedmom_85 Firstmummy Ayakta çok kaldıysan da belki olabilir. Ben yerimden kalkarken, yürürken, bazen yatakta dönerken oluyor her zaman da olmuyor ama
xhbgns Arzuanne Kontrolümüz aynı gün 😢 daha da çok varmış kontrole dinlenince geçiyor mu? Benim de rahimde bazen baskı ağrı oluyor tam vajinada değil bebek döndüğünden kanala kafa atmaya çalışıyordur belki yavaş yaval diyorum 😂 sizinki de belki öyledir
xhbgns umrumdadegil Yav benimki sığmıyo bence artık fhdldj 47 cm dedi daha 33 haftadayım kız ben napcam hdjlsjsk 41i beklersem abboo 😢😢 36-38 gibi gelsinler bence amin 😂😂
Hilalaktscbk A12_S07 Sert vuruşları ağlatıyor bazen sonra iki dk hareket etmedi gibi gelince bu defa da hareket etmiyor mu diye korkudan ağlatıyor 🥲 vur oğlum diyorum yapıştır gelsin 🥲
berenn02_ Deletedmom_85 aa bende aynı dediğin gibi vajinam kopacak gibi her an korkuyorm hele yataktan dönerek ayağa kalkınca çok kötü oluyorum ya ölecem resmen 31+1iz bu arada
Deletedmom_85 berenn02_ Bunu da soracağım bakalım bi. Kanala mi girdi de bu baskı oluyor bakalım yarın doktor söyler
Arzuanne xhbgns benimki değişiyor bazen dinlenirken oluyor bazen ayakta iş yaparken bebişin hareketleri de öyle kafasına göre takılıyor öyle belli bir zamanı yok
umrumdadegil Deletedmom_85 bu hamilelik bizi bozdu🤣 bende ne isteyeceğimi şaşırıyorum gelse diyorum sancılar ağrılar yüzünden sonra yavrumun haftası küçük diyorum 🥺
xhbgns umrumdadegil Ben 182, eşim 185 ikimiz de uzunuz o yüzden normal diyor doktor ama bi tık sığamama durumu beni geriyor 🥲
Deletedmom_85 umrumdadegil O yüzden Allah’tan hayırlısını doğru zamanı istemek lazım. Biz Allah’ın işine karışırsak ağzımızdan yanlış bir şey çıkarsa imtihan olur Allah korusun. En doğrusunu rabbim bilir🌺
umrumdadegil xhbgns kız o boy ne sendeki maşallah 😂😂 normak tabi sizin bebe de uzun olacak belli hem ana hem baba uzun😂
xhbgns umrumdadegil Jfldjd benimki de genetik, ay artık sağlıkla doğsun da bi 2 hafta sonra görelim beyfendi ne durumda ne zaman gelmeyi ister😂 şimdiden oyuncaklarıyız malum