umrumdadegil
Canım doktorum gerekli görmüyorsa ben istesem bile yapmıyor hdksjsks, 35te gel dedi bakalım 35te belki nst yapar ona da belki diyorum 😂 sezaryen onlar için daha kolay çünkü uğraşmak istemiyor çoğu 🤷🏼♀️
Sen nasıl oldun, sancılar ne durumda?