@Ayselcnt
Belirti olabilir , olmayadabilir.. genellikle 5 ya da 6. Haftadan sonra belirtiler başlıyor diyor çoğu kişi ama kişiden kişiye değişir bence. Ben yürürken sağ kasigima çok şiddetli agri girmişti iki büklüm kalmıştım çarşının ortasında bata 8 gün falan vardi gün içinde asla uyumam uykum geliyordu birden uyuyordum yemek yedikten sonra midem çok bulaniyordu tarihe bakıyorum daha reglime 8 9 gün var bikac gün bekleyip test yaptım kan verdim pozitif çıktı ama daha sonra kimyasal gebelik oldu. Yani vücudunu iyi taniyorsan dikkatliyeen biseylerin farklı olduğunu anlarsın muhakkak :) Ben ordan anlamıştım. Herkesin bunyesi farklı tabi ona birşey diyemem