gencbiranne1 benimde 25. Haftadan beri sanırım geliyor ama öyle akma şeklinde değil sütyenime değen yerlerde kuruyor tırtık tırtık oluyor kuruduğu için bende öyle anladım geldiğini şu an 37+4 hala aynı şekilde inşallah doğumdan sonrada düzenli bir şekilde gelir.