Sweety11 evet ben de burada gördüm ama o çok uçuktu. Hatta 150 yerine 1500 yazdı diye düşündüm ben😅
Nst konusu hastaneye göre değişiyor belli ki. Ben 9 sene önce doğum yaptım, hiç nst ücreti ödemedim. Burada bazıları da yazmış muayeneye dahil, nst ödemiyorum diye. Muayene günü haricinde bile ödememiştim ben. Her hastanenin uygulaması farklı demek ki.