Ssenasri K-1997 sonucunu lütfen bana da bildir yinede canını sıkma en azından hamile kalabiliyoruz bu açıdan bakalım vardır bundada bir hâyır
K-1997 Ssenasri aslında kendim düşük yapmak istiyorum ama bekledikçe rahmime tüplerime zarar verirse onu da riske atamam ki
K-1997 Ssenasri tamam haberleşelim ama hiç umudum yok çok ağladım çok üzüldüm ama hazırlıklı ol bide bi hafta bekleme sende
Ssenasri K-1997 gözlerim hep dolu 😞 yarın izin alamayız iştende birgüne inşallah farklı bir doktora gideceğim belki o da aynı şeyleri dicek ama en azından içim rahat eder vicdanım keşke demez
Presnsesannesi 5hqftalikken kese boyutunun kaçtı kızlar bugün bnde gittim kese gözüktü ama bebek gelmedi 5haftaligim
Melike-1414 Ssenasri 9 haftalık düşük yaptim çok üzgünüm kese büyümedi gelişmedi kendinden düştü sagliksiz gebelik demişti doktorum
K-1997 Melike-1414 benimde öyle şuan sabah tekrar bi doktora gittim sağlıksız kese büyümemiş kendi düşsün diye bekliyoruz doktorum 5 gğn müddet verdi sonra vakumlu kürtaj dedi
Yenidenanne_ Ssenasri bugün 7+0 günüm kese var bebek te var ama kalp atışı haftasına göre çok zayıf dedi böyle olmamalı dedi ve 6+0 olarak değiştirdi inşallah sağlıklı bir bebektir ve gebelik geçiririz
K-1997 Ssenasri kanamam daha tam sökülmedi evde kendim düşük yapmak istiyorum ama çok ağrılı olurdandayanamazsam hastaneye gidicem