Ssenasri Merhabalar. 6+5 gebeyim .Bugün doktora gittik doktor kalp atışını duyamadı ve kesemiz geçen haftayla aynı ölçüde çıktı . Yinede 1 hafta beklememizi haftaya aynı gün tekrar çağırdı yinede her ihtimale karşı aç gelmemi kürtaj olabileceğimi söyledi. Durumu yaşayanlar varmı nasıl süreçleriniz oldu ?
tgbmerve Ssenasri benim ilk gebelikte 6 daki kese küçüktü , kese küçük dedi bir hafta sonra çağırdı kese büyümüş 8 ide bekleyelim dedi , 8 de yolk sac yok boş kese kendiliğinden düşmezse gel dedi bir hafta sonra malesef düştü, çok zor birdurum
Ssenasri Geçen hafta gördük bebeğimizi. haftayada kalp atışını duyabiliriz dedi fakat bugün gittik kese büyümemesi aslında bizi çok üzdü 😞
Cybele5 Ssenasri pazartesi günü bize de aynısını dediler. Normalde 6+6 olması gerekirken 5+6 gözüküyor dediler. Yarın gideceğim kontrole. Bende yolk sac gözüktü sadece. Bazen geriden gelip haftasın sonra tamamlıyor, eğer görüntü varsa kalp atışı da duyulur diye yorumlar okudum ama üç gündür benim de içim içimi yiyor Allah yardımcımız olsun
Ssenasri Amin amin rabbim isteyen herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🙏 bende birde kese büyümemiş dedi çok canımız sıkıldı o olaya . Kalp atışları geç duyulabiliyormuş ama kese büyümemesi sabahtır ne yapacağımı şaştım 😔
K-1997 _Anonimdenim beta falan baktı mı doktorunuz anlayınca kesenin büyümediiği bugün aynı durumdayım
Ssenasri _Anonimdenim çok geçmiş olsun. Hayırlısı olsun hakkımızda zaten doktor direk yüzüme vurdu hazır ol dedi
K-1997 Ssenasri bana da hazırlıklı ol dedi ama kanamam vardı benim kanamam durdu şuan yok Progestan verdi aslında önce güzel büyümüştü bugün gittiğimde h büyümemişti
Ssenasri K-1997 bende dayanamayıp ⅔ gün sonra başka bir doktora gitmeyi düşünüyorum 1 hafta bekleyemem gibi. senin kaç haftalık peki ?
Ssenasri K-1997 Benim kanamam yok ağrım yok bu zamana kadarda normaldi bebeğide gördü kesenin içinde ah ah bilmiyorum ki rabbim hepimizin gönlüne göre en güzelini nasip etsin Allah yardımcımız olsun
K-1997 Ssenasri aslında kendim düşük yapmak istiyorum ama bekledikçe rahmime tüplerime zarar verirse onu da riske atamam ki