Pptyaa merhaba canım, normalde iğne ve ilaçlar için rapor veriyor özemdeki doktorlarda bende öyle olmuştu sadece 1 tane iğneyi raporda olsa karşılamıyor onunda fiyatı kasım ayında 1300₺ idi ben yaklaşık 5 6 adet kullanmıştım o iğneden birde çatlatma iğnesi paralı oda 700₺ falandı o zaman devletle uğraşma boşuna bende bilkent şehir hastanesine gittim ama süreç çok uzun yani şöyle diyim benle beraber ekim ayında giden kişiye taa önümüzdeki mart ayına randevu vermişlerdi çünkü öncesinde rahim filmi için 1 adet dönemi bekletiyorlar adetin 3 yada 5.günü çekildiği için, 1 adet dönemi hormon testleri için bekletiyorlar 2. Günü hormonlara bakıldığı için vs vs yani ben hiç beklemedim özemdeki doktoruma geldim 2400₺ e rahim filmini çekildim ve direk iğnelere rapor çıkarıldı konyada yaptırdım tüp bebeği de, merkeze 31 bin ödedim +8500₺ embriyo dondurma işlemine ilaçlara da toplasan 15 ödemişimdir yol masrafı falan derken 60 a falan mal oldu bana