Altin23 bende de pcos var. Bu sebeple tüp bebek yaptırdım. Hiç korkma süreçten. Maliyeti fazla sadece 60bin çok iyi bir fiyat. İlaçlarla benimkisi 100 bini bulmuştu. Eğer durumun müsaitse en iyi doktoru bul canım. Süreç maximum 3 ay kadar sürüyor. Yumurta geliştirme,yumurta toplama,rahim dinlendirme,embriyo transferi şeklinde. İlaçlar biraz fazla olduğu için zorluyo insanı. Saatlerini ona göre ayarlıyosun çünkü. Ama sonucunda bebeğin olcağı için insan çok güzel sabrediyor. Hepsi unutuluyo zaten hamile kaldığını öğrendiğin an.