Ay bırakın ya şu sigarayı. Ben dünyanın en iradesiz insanıyım derken öğrenir öğrenmez bıraktım günde 1 paket içiyodum. Ben bıraktıysam herkes bırakır.Üstelik duygusal dalgalanmaları da çok olan biriyim.Kimse bile bilr çocuğuna zarar vermez demeyin. Hepiniz biliyorsunuz zararını bile bile içiyosunuz. Kimse kendini kandırmasın. Şuan zarar vermemesi demek ilerde çocukta bir sıkıntı çıkmayacağı anlamına gelmiyor. Bunu kafanızda iyice netleştirdiğinizde çocuğunuza zarar veren birşeyden otomatik şekilde tiksinirsiniz zaten. Anında bıraktım ve artık içmiyorum demeniz kazım öyle gün 3 içiyorum , 4 içiyorum azalttım demekle bırakılmıyor.Öncesinde ben de bırakmaya çalışmıştım olmuyor yani içmeyen anlamazda demeyin kendinizi kandırmayın.