Bu sigara konusu olduğunda herkes nedense birbirinin bekçisi kesiliyor. Kimse bilerek ve isteyerek evladına zarar vermez arkadaşlar. 4 haftalıkken gebeliğimi fark ettim, 11. haftaya kadar içmeye devam ettim. Günde 1 paket içiyordum normalde. Öğrendikten azaltmıştım günde 5 i geçirmemeye çalıştım ve slim sigara içtim. Son 15 gün falan günde 3 e düşürdüm. 2-1 derken bir gece dedim ki 1 tane içeceğime hiç içmeyeceğim. Bıçak gibi kestim o gün. Şu an 33 haftalığım. Birkaç haftadır içme isteği geldiği oluyor ama kendimi tutuyorum. Kendinizi bol bol telkin etmeye çalışın. Sigara benim ve bebeğim için zararlı diye şartlayın. Bırakamıyorsanız bile en minimum seviyede içmeye çalışın