EceNaz26 bende rüyamda erkek bebek görüp test yapmıştım ve hamileliğimi öyle öğrenmiştim sonrasında adını falanda gördüm rüyamda yiğit alp koycaktık o kadar çok rüyamda erkek bebek gördüm ki kesin erkek ya dedim özele gittik devlette söylemediler ama doktora diyorum ki ben eminim erkek ama siz yine de bakın falan sonra doktor %100 kız bu bebiş rüyaların seni yanıltmış dedi şok olmuştum ve o kadar erkek gibi hissetmiştim ve rüyalarıma o kadar inanmıştım ki ilk zamanlar çok zorlandım kabullenmekte o yüzden rüyana inanma 😂😂😂😂