İlk bebeğimde kızım oluyordu hastanede doktorlar istiyordu vs hastaneden çıkarmaya çalışıyordum ve doğuma kadar öğrenemedik kızım oldu hastanede 5 dakika İçin odamıza gecenin 3 de tekrar gönderdiler 🙂
2 hamileliğim 2 , 3 kere erkek bebek görüyorum ama bakalım sağlıkla gelsinler inşallah 🙂💕