Mayaaa34 esraeses hastanenin adini google yazin web sitesine girin hastanenin,laboratuvar sonuclari yazin. arama kismina bilgilerini yazin cikiyor sonuclar e nabiza gec dusuyor
esraeses Mayaaa34 yok vallahi bakıyorum yok kendi sayfasına girip baktım yok e nabıza yönlendiriyor e nabıza daha düşmemiş delirdim ya
Silaybooo123 esraeses ay inşallah bu mübarek gün güzel bir haber alırsınız Rabbüm büyük bende heyecanlndım
esraeses Silaybooo123 çok teşekkür ederim o kadar samimi geldiniz ki❤️ Rabbim de sizin bütün dualarınızı kabul etsin inşallah ❤️
Silaybooo123 esraeses amin inşallah Rabbim gerçekten layığıyla olacak herkese nasip etsin kimsenin kucağını boş bırakmasın güzel haberlerinizi bekliyorum
esraeses Mayaaa34 demek ki hastaneden hastaneye değişiyor araştırma eğitim hastanesi ya beni ciddiye almadılar 😂
zeynep_0666 Arkadaşın dediği gibi bazı sonuçlar doktor ekrandan bakmadığı sürece e nabıza düşmüyor bende 2 gün önce idrar testi yaptım seninki gibi çıktı dünde kan verdim beta 83.22 çıktı seninde güzel haberlerini bekliyoruz 🥰
Pofidik123_ esraeses nerde yaptırdın testi gerçi özelde de yaptırsan sağlıkocağında falan da yaptırsan internet sayfaları var onların laboratuar sonuçları diye ordan gözüküyo