Biz de bugün 38. haftaya girdik, üç dört gündür bende de acayip bir yorgunluk var, elimi kolumu kaldırasim yok, en ufak bir işi yapmak bile düşüncesi bile zor geliyor, odadan odaya ancak yürüyorum. Allah hayırlı zamanda hayırlısıyla hepimizi kurtarsın inş 🤲