HAFIZZ cinsiyetimiz erkek fakat babası ile isim konusunda anlaşamıyoruz bu yüzden hala bir adı yok 😂😂 baba biraz instçı mustafa koyucam diyo Mustafa’nın yanına ikinci isim söylüyoruz hiç bir söyleneni kabul etmiyor. Bir tek Devrim ismini kabul ettirebildik hals düşünme aşamasında 😂😂😂 bana kalırsa Uras veya Ege olursa daha iyi olur dizin belli mi