umrumdadegil hepoyleolurzaten__ o zaman kaç çıkmıştı sonuç? Bence dış gebelik demek için erken başka hastaneye git mutlaka
umrumdadegil hepoyleolurzaten__ çok güzel artmış değerin inşallah görürsün bazı doktorları anlamıyorum ben
hepoyleolurzaten__ Pamuk büyük ihtimalle bende öyle düşünüyorum sadece kasık ağrım var içimde kötü bı his yok gebe olmadığıma dair ama devlet iyice şaşırmış kesin ve net konuşuyor
hepoyleolurzaten__ Mercimeek maşallah ya 10 aylık oğlum var ama insan yine üzülüyor 😑 yicek ekmeği varsa gelicek dünyaya nasip
Mercimeek hepoyleolurzaten__ bence cumayı bekle iyice değerin artsın keseni görsünler ama bekleyemem dersen git elbette :)
mavilikler7 hepoyleolurzaten__ doktorun yanına girerken idrara sıkışık girin benim de kesem gözükmemişti doktorum idrara sıkışık gel dedi öyle yaptım gördü direkt rabbim gönlünüze göre versin inşallah
Hlmsml hepoyleolurzaten__ son adet tarihinize göre beta hcg düşük sanırım tabi herkeste değişik olur. benim son adet tarihim 22 kasımdı ama 17 aralıkta 600 çıkmıştı
19931994 hepoyleolurzaten__ bence gebesin canım değerinde artış olmuş 2 günde bir testini tekrarla artış varsa zateb gebesin , birde unutma öyle pat diye kese gözükmüyor , bende keseyi hemen görmedim merak etme daha çok erken🙏