Esrass21 o ne saçma şey ya. Bende ilk doğumumu batı hastanesinde yaptım ayşe akgüneşe , doktorumu seviyorum fakat hem erken doğum yaptım beni bilgilendirmedi şu sebepten olabilir vs diye hemde sezeryan dikişim çok kötü şuan bile o yüzden başka doktor arıyorum hamile değilim şuan ama muayene olmak istiyorum