Aslında herkes hangi hastaneye gittiğini ne kadar ücret ödediğini arastirmissa ne kadar doğum ücreti net yazarsa herkes adına bilgi edinmis oluruz ben daha bu yıl içinde gitmedim Genesis hastanesi Seval hocaya gidiyorum muayene ücreti 600 benim ikinci sezeryan olacak yüzde 20 indirimimiz var 14 500 TL demişlerdi doğum tahmini temmuzda o zmana kadar zam gelir