11-02- Bebekbeklrkn gittim cnm şükür nst de hiç sancı çıkmadı bebekte gayet iyi ve baş aşşa dönmüş 🙈🥰 şuan herşey yolunda doktor doğum şekline karar ver dedi sezeryan mı normal mi dedi onu düşünüyorum şuan