Bebek şuanda 35+2 de doktor banada hastanede durdukça stres olursun evde yat uzan dedi kilomuz 2.800 gr kiloda şükür ama agrılarım nidicard kullanmama ragmen azalmadı salı gününe kadar durması için dua ediyorum inşallah hepimiz sağlıkla kucagımıza alırız 🙏🏻