Benimde perşembe suni ile. 40 doldu . Bende beklemek istemiyorum artık çok yoruldum tasıyamıyorum. İkinci gebeliğim olduğu için sürekli yatıp dinlenmiyorum evde bir çocuğum daha var . Hamilelik beni çok yıprattı hareketlerim çok kısıtlı. Biran önce bitsin . İlk doğumum da suni ile oldu . Olacakları biliyorum . Hayırlısı olsun hakkımızda