birnurunuzz bi kızım var 3 yaşında çevremde tahmin de bulunanların 2 kız 4 erkek dedi merak ediyorum çok ikisine de çıktık sevinirim kız olursa arkadaş gibi olurlar erkek olursa da farklı cinsiyet heyecanı da çok güzel olur erkek kıyafeti almayı da çok istiyor insan herkes kız kıyafeti diyor ya olan olmayanı merak ediyor 🙂