birnurunuzz Canım hamiş annelerim nasılsınız umarım iyisinizdir ben daha uyuyamadım bel agrisibdan ccanim çok sıkıldı hadi sohbet edelim 💗☺️
Premsesko birnurunuzz Uyuyamadım bugün karın bel ağrım var korkuyorum 🥹 kaç haftalıksınız biz 31+4 olduk
MadameNoire birnurunuzz tekme yiyorum oğlumdan o yüzden uyuyamıyorum 🤣🤣 onun dışında iyiyim çok şükür .. eşim de gece çalışıyor tek başıma zaman geçiriyorum forumda öyle..
birnurunuzz Premsesko öncelikleee merhaba ben birnur 🌸 biz 32+5 haftayız bel ağrısı bacak krampları mide yanması gibi sıkıntılarım var doktorum gayet normal dedi korkulacak birsey yokmuş ☺️ siz nasılsınız bebis nasıl normal doğum mu yoksa sezeryan mi
Fatya001 Premsesko ayni haftaliğiz bendede bel ağrisi oluyor Allah yardimciniz olsun sağsalim kucağiniza almayi nasip etsin Allahim
birnurunuzz MadameNoire bende aynı durumda eşim çalışıyor evde çok darlandım kızımla tekmeleșiyoruz🤣💗 bebiș nasıl doğum ne zaman dediler
MadameNoire birnurunuzz benim ilk doğum olacak ben normal dogum düşünüyorum ama ilerleyen zamanlarda ne olur bilemiyorum tabi mart sonu nisan başı gözüküyor tarih .. 26 haftadayim şu an .. 💕 senin ne zamana insaAllah ? 🙃😇
Mervesrsy Papatya123_ oy şimdi görünce daha ne kadar yokun basındasınız gibi geldi zaman çok hızlı geçiyormuş hayırlısıyla sağlıkla ilerlesin süreçleriniz :)
Kubradagdevren Papatya123_ ya bacım ben 16. Haftadayım biri kız diyor biri erkek diyor kafamı beynimi yediler uykularım kaçtı 😂😂
Papatya123_ birnurunuzz bi kızım var 3 yaşında çevremde tahmin de bulunanların 2 kız 4 erkek dedi merak ediyorum çok ikisine de çıktık sevinirim kız olursa arkadaş gibi olurlar erkek olursa da farklı cinsiyet heyecanı da çok güzel olur erkek kıyafeti almayı da çok istiyor insan herkes kız kıyafeti diyor ya olan olmayanı merak ediyor 🙂
birnurunuzz Eflinlina benimde ilk gebelik vallahi çok heyecanlı geçiyor her tekmesi ayrı önem taşıyor benim için her zaman heyecanlanıyorum çok güzel bir duygu
birnurunuzz MadameNoire hadi bakalım hayırlısı olsun canım benim benim şubatın 28i gözüküyor bi aksilik olmazsa inşallah 🌸
Sevgitekin Bende uyudum uyandım 40+1 olduk . Fazla nazlı çıkan bir kıza sahibim işte napalım 🙈Bugün doktor kontrolümüz var ne der acaba dıe düşünüyorum şuan. Hepimiz sağlıkla kucaklarımıza alalım bebişlerimizi 🥰
birnurunuzz Sevgitekin hadi bakalım hayırlısı olsun canım inşallah sağlık ve huzurlu kucağına alırsın Allah analı babalı büyütsün benimde yarın kontrol var ultrason nst falan heyecanlıyım her zaman ki gibi
Eflinlina birnurunuzz sorma ya içimizde büyüyen minicik eller syakşar var insan duygusalaşıyor inşallah sağlıkla kucağimiza alırız bebişlermizi bütün güzel dileklerim sizinke 🌸
Papatya123_ Tatunya ikinci İnşAllah bi kızım var 3 yaşında 🙂 tahminim yok ama ikisine de çok sevinirim ikisinin de vereceği farklı tatlar var 🙂 ama olmayanı da merak etmiyor değil insan 🥰