Merhaba kızlar 2.ye gebeyim pespese geldiler 2. Kazaya kurban gitti 8 haftalık gebeyim eşimle ortak karar alıp 2. Doğumu sezeryan yapıp tup baglatmak oldu ikimizde yorulduk ilk dogumum normal di 2. Planlı sezeryan ve tüp baglatmakla kapatmak istiyorum yaşım 24 ama psikolojik olarak çok yorgunum kizim oldu ha emdi emicek ha dis çıkardı şimdi atak zamanı oydu buydu derken 7. Ayında tekrar gebe kaldım daha ne vücudum toparlandı ne de psikolojim nasipmiş olmuş diyorum ama bu olayı sonlandirip düzene girmek istiyorum eşim le herseyi düşündük Allah korusun herhangi bir boşanma vs bisey olsa kalkıp evlenmem evlensem de çocuklarım varken çocuk yapmam yani Allah korusun benim bebisler 5 6 yaşına gelene kadar ben olurum 30 yas o yüzden dahada korkmayalım huzursuz olmayayım tup baglatayim diyorum sezeryan istememdw ikisini Bi arada halletsinler spiral hap hiçbir korunma yoluna güvenmiyorum artık sizce yanlışmı düşünüyorum ne yapmalıyım mantıklı hareket stmek istiyorum ama bu düşünce de bana yapmalıyım gibi geliyor sizce anneler