Sabah benimde kanlı akıntı oldu sonra pembe şekilde devam etti Dr gittim açıklık yok ama nst de 2 küçük sancı çıktı. Şuanda da kısa aralıklarla alttan sancı vuruyor o da kısa sürüyor anlayamadım doğum yeni başladığı için mi acaba? Sancılarım dayanılmayacak gibi değil anlık olup geçiyor