Hmsrln Pamuk iyi canım çok değil, normal zaten bazı bölgelerde1,2 hafta oynama. Yok ya görürüm görmesine de, zaman geçmiyor yahuu😄
Hmsrln Pamuk Bende tam tersi olur diye düşünüyorum. Riskli haftalar geçsede bir an önce, 30 dan sonrası uçar inşallah🤲🏼 her gün kendi kendime söyleniyorum..Allahım keşke 4,5 ay sürseymiş bu hamilelik süreçleri diye🤣
Ozgurgok Ecemp1610 zaman gerçekten geçmiyor. Bende 25. Haftamdayım tuvalete gitmek bile sıkıntı. Bugün sulu akıntım geldi iki üç kez şeffaf, amniyon sıvısı mı diye panik yaptım. Sonra durdu allahtan progestandan sanırım. Günler geçmiyor😔
Meervemsi Ecemp1610 merhaba canım benim de 23 haftada 9 mm idi şimdi 27+2 yim 12 mm korkma dikişe güven
Nurmert Ecemp1610 bebeğimi hep orda Baş geliş olarak taşıdım. Kalça altına yastıkla destekle baskıyı biraz olsun hafifletirsin biliyorum çok ağrılı oluyor ama, ben 38. haftada doğum yaptım
Meervemsi Ecemp1610 ben de oluyor hatta doktor kafası biraz aşağı inmiş ondan baskı hissediyorsun dedi ama popo altına yastık koyunca bir kaç günde baskı azaldı bende
Ecemp1610 Meervemsi benimde normalde yok ama dün hareketleri çok aşapıdayfı her harekette dikişleri zorladı
Meervemsi Ecemp1610 bir iki gün takip et canım poponun altımda yastıkla yat hala aynısıysa bir doktoruna görün
Ayysegll Benimde başından beri baş geliş duruyor bi geçen hafta makat geliş döndü bu haftaki kontrolümde yine baş geliş dönmüş ve dikişe dayanmış tamamen nidilat kullanıyodum ikiye çıkardı doktorum ve derin hunileşmem başında beri vardı 29.haftaya geldik çok şükür rahat ol stres yapmamaya çalış vücudun nekadar rahat olur sa bebek okadar rahat oluyor kan akımında yavaşlık var kilo alımı yavaş dedi bana bu haftadada ama bebek iyimiş şükür her hafta kontrole gidiyorum zaten bolca duanı et Allaha tevekkül et elmzden daha fazlası gelmiyor sağlıkla kucağımıza alalım hepimiz 🤲🏻🤍
Ozgurgok Ayysegll haftanız ilerlemiş inşallah hepimiz bebeklerimizi sağlıklı şekilde kucağımıza alırız. ciğer geliştiriciyi vurdu mu doktorunuz? Bana önce hedef olarak 28 dedi, 28 deki duruma göre 30 ve sonra 32 dedi. Bebek dikişe dayalı mı neye bakacak karar verecek bilmiyorum
Ayysegll Ozgurgok 24.haftamda enfeksiyondan hastanede yattım iki hafta o esnada iki doz şeklnde vuruldu ama bugn doktorum dedi hafta geçtikçe etkisi geçer duruma göre yinelenebilir dedi başta benm doktorumda onu diyordu 28 30 34 diye 34.haftanın üstünde duruyolar bazen kğveze girmeden bile kucağına alabilen oluyor dedi bakalım o günleride sağlıkla sıhhatle görelim geçmiyor zaman gibi geliyordu ama geçiyor gerçekten sadece o baskı bu haftalarda biraz zorluyor
Ozgurgok Ayysegll inşallah🙏🏻🙏🏻baskıyı bende hissediyorum biraz fazla ayakta kalayım sanki dikişlerimi hissediyorum. Hayırlısı hepimizin hakkında🤲🏻
Ayysegll Ozgurgok ben hiç kalkmıyorum hep yatak 17.haftamda oldum tuvalet harici hep yatıyorım oturmuyorum bile yemeğimide yattığım yerde yiyorum demek ayakta kalsam nasıl olur bilmşyorum nidilat kullanıyomusunz