Pamuk ahh canım zTen bu serklaj stres yapıyor insanda, birde başka şeyler çıkınca insanın canı tam sıkılıyor ya. Ciddi mi gerilik yoksa sadece bir iki hafta mı? Bende gittiğimde rahim ağzı 2 ye inmişti tam dikişe dayanmış yani bebiş ki daha en başındayız yani 17 hafta daha. Vallahi kafaya takmamaya çalışıyorum, o dikişte orda tutmak için var sonuçta. Bakalm neler olacak artk hayırlısı.