Essss1987 Bu gece tam 40 haftalık oluyorum.Açıklık 2 cm dedi doktor normal bekliyoruz sizlerde durumlar nedir?
Ankara-58 Essss1987 bugün geve nasipse 39 oluyorum gündüz doktor kontrol vardı ama hala doğumla ilgili belirti yok beklemedeyiz
_ruyaninannesi_ Essss1987 39+4 olacam bi saat sonra ama yok bu kız gelmiyor sancilar var devamı yok 🤯🤯🤯
Badem089 Essss1987 yarin 40 oluyorum bebegin kafasi tam kanaldaymis ama ne sancim var nede açıklık suyumda iyiymis doktor böyle giderse pazartesi yatis verecegim suni sanci icin dedi bu cuma kontorulum var dua ediyorum cumaya kadar kendi sancim gelsindiye
Essss1987 Minigiim-vebenn52 kanalda mı diye sormayı unuttum en son gittiğimde.sadece suyu iyi 2 cm açıklık normal doğum dedi.Perşembe yine gidicem nasipse.Heran herşey olabilir gelebilir dedi ama hala yok
Deryagul 39+3 benimde.gecen hafta kanaldaydi.1cm açıklık ötesi yok.sanci ara ara var ve hareketleri kısıtlanmış gibi
Essss1987 Deryagul egzersiz yap dedi doktor ama zaten hareketliyim.Alttan muayeneden sonra umutluydum yine olmadı.İnşallah daha gazla gecikmezler insanı çok yoruyor hamileliğin son zamanları
Deryagul Essss1987 Gittim bugun alltan uyardı.tam şuan 39+3 de.iki gün içinde sancıların artar doğum yapman lazım korkma dedi.olmazsa 40+1 de en geç gelmezse gel suni sancı vercez dedi.daha fazla bekleyemeyiz dedi😊
Ess23 Kızlar bpd ölçünüz nedir benim bebişin kafa çapı iri çıktı normal doğuma engel olabilir zaten ne nişanım geldi ne suyum sizin ölçünüz nedir
lilasmom_ Ess23 ben 35 haftadayken kafası 2 hafta önde demişti doktor şu an 37yim kaç olmuştur bilmiyorum, normal doğumu zorlayabilir dedi ama ben normal istiyorum. Sanırım 42 haftalık kafa çapını geçince normal doğum sıkıntı oluyor
Essss1987 Deryagul bende yarın gidicem bakalım napacak.en son pzta gittiğimde gerek yok uyarmaya kendi gelirse daha kolay olur dedi.Bakalım yarın ne olacak
AleynaK1 39+3 ne sancı ne nişan ne su hiç bişi yok alttan hiç muayene etmedi doktorum cuma kontrolüm var belki o gün eder ve uyarır da doğururum son zamanlar geçmiyor gerçekten bi an önce kavuşmak istiyorum
Essss1987 AleynaK1 Bnm önceki 2 doğumum 36ve 38. Haftalarda oldu şuan ben 40 oldum ve çok tuhaf geliyor
Essss1987 Badem089 Son zamanlarda birden açılma sancıda olabiliyormuş.Bakalım bana yarın ne diyecek merak ediyorum.42. Haftaya kadar beklenebiliyor.