Wera 20 haftalık iken bende kanama yaşadım ve hemen soluğu doktorda aldm çünkü izlediğim gördüğüm duyduugum kadarı ile doktorlar hamilelik süresinde bir damla bir kanamayı bile normal bulmuyorlar kanamanın neyden kaynaklandıgını bulup tedavi etmesi gerekiyor bebekte yada rahmimde bir sıkıntı yoktu ama alttan muayene edip rahim ağzında yumuşama var dedi ilişki yasakladı progestan ve hemen ilaca başladı doktorum eğer geç kalsaydım bebeğim erken doğup kaybedebilirdim lütfen ama lütfen bebeğini ve kendini tehlikeye atma ve senin için en doğru olanı doktorun karar vericek