Doktor rahim ağzı açık mı değil mi ona baktı kapalı dedi sıkıntı yok dedi ilaç bile yazmadı bugün lavaboya giderken baktım kanamam çok oldu acaba affedersiniz Altan baktığı için mi kanamam oldu daha önce bu kadar fazla değildi sadece bir iki kere leke gördüm başı aşağıda ondan olabilir demişti