MasalAlparslanMom tugcesakzci uşenmedim eski yazılarına indim 🫣 3 hafta ondeymis bebeğin gelişimi, maşallah. Şeker bakılmış yokmuş
tugcesakzci MasalAlparslanMom genetikte vardır o zaman anne ya da baba iri doğduysa veya iriyse etkiliyo😂 biz ikimiz de minyonuz doktor bebek minik olacak dedi 😂 35 te 2600 e yakındı kilosu işte
Srplfth Bızde bugun kontrole gıttık 30+2 günlüğüz 1546 dedı az gıbı ğeldı bana ama doktor normal dedı bılemedım 🙈sımdı sızınkılerı görünce az gıbı geldı bana 😂 kilo aldırmak ıcın ne yapmalıyım ki 🙈
mervemurat16 Nur_50 yok herşeyi uyumlu haftası ile normalde karın çevresi 1 hafta geriden geliyordu hep en son gittiğimde 2,5 hafta geriden dedi kanama,su gelmesi olırsa hemen gel dedi doktor.Suyu falan iyimiş bebeğin minyon dedi doktor
1yenianne11 Ayseyllmz ayy maşallah bizim bebişin kilosu bana mı az geliyor acaba gerçi haftasıyla uyumlu dedi ama sizin bebişlerin kilolarını görünce kendimi suçluyorum halbuki her sabah yumurtamı yerim kefirimi içerim sodamı içerim kaşar yiyemiyorum maalesef geçen hafta zehirleniyordum onun yüzünden tiksindim onun yerine muzla destek veriyorum 😔
mervemurat16 Nur_50 tabi ama insan üzülüyor küvez korkusu var bende doktora sordum girede bilir girmeyede bilir dedi 4 kilo olup giren var dedi 2 hafta sonra doğum olacak hayırlısı bakalım
mervemurat16 Anoniiim bebek beslenemiyor çünkü bendede iştah yok karın çevresi ölçülüyor ya o ölçün 33 hafta gözüküyor 35.ci haftasında olmasına rağmen.Tansiyonum şekerim yok herşeyim bütün değerlerimde normal
MasalAlparslanMom tugcesakzci ben hiç ölçumlere bakmıyorum, haftasıyla uyumlu dedimi doktor bende bitiyo. Burda millet doktor iyi dedi ama ama bana zayıf geldi diyoya gülüyorum 🫣 sağlıkla gelsinler de küçük bebek pirtlatmasi daha kolay 😂
Ayseyllmz 1yenianne11 canım gayet normal kiloda senin ki de .. bu kadar takılacak bişey değil bı bakmışsın haftaya benimkinin kilosundsn daha fazla çıkacak bu değerler çok önemli dgil önemli olan kilo alımı yükseliyor mu yükseliyor tamtersi olup aynı kiloda kalsa gelişim geriliği vs onu derrt edecekti insan ama seninki haftasına göre gayet normal bu kadar strese girmeyin 🤗🤗 ben yumurta ağzıma almam normalde de sevmem çok nadir yani hamilelik boyunca toplam 5 anca yedim .. sadecenhergun muz portakal bazen kivi yiyorum elma yiyorum makarna yiyorum günde 3 4.sigaram var🙄 yani ilk gebelik kadar dikkatli değilim ilkinde 14 kilo aldm bunda 7 şuana kadar .. dengeli beslendigim şöylenemez 🥲🙄 sen strese girme +1 hafta sonra neler değişir neler 💃🏻💃🏻
Kader-cevahir 1yenianne11 çok fazlasında gözüm yok 3 kg olsa yeter doğuma kadar , birde okuyorum herkesin bebişi 30 haftada falan 2000 kg benimki çok az geliyor gözüme
1yenianne11 Kader-cevahir aynen kuzum bende öyleyim acaba bende mi bi sıkıntı var diye düşünmeye başladım
Seher1616 duyguumm26 sizde de gerilik mi var kaçıncı haftada alacak doğuma bende de var perşembe gidicem devam ediyorsa benimde olabilir 32 haftadayım ıki hafta kadar gerileme olmuştu şimdi iki hafta geçti üzerinden bakılacak
duyguumm26 Seher1616 üç hafta oldu gerilik 34 haftadayim ciğer geliştiriciler vuruldum yarın da nts gidicem sorun yoksa bebekte Perşembe nasipse sezeryanla alicak bide ecopirini yeni bırakmış olucam 3 günlük korkuyorum cok