mervemurat16 Srplfth 30 da 1300 dü 34 de 2100 olmuştu 35 de 2200 dü 2,5 haftalık karın geriliğimiz var şuan 36.cı haftadayız yarın bakalım kilo almışmı doktorumuz söyleyecek
Dilara_erc1 Srplfth 30 haftalikken 2450 gramdi suan 33 haftaligiz persembe kontrölümüz var bakalim nekadar olmus tombik
duyguumm26 mervemurat16 Perşembe günü sezeryanla alincak benim de aynı sorun var sizin ki alalım falan dedi mi acaba
1yenianne11 Kader-cevahir 31+3 te 1748 gram demişti bana da doktor bende az bulmuştum ama normal demişti 33 de bidaha gittim 2068 gram ama 2100 e uyumlu dedi gene az geldi ama doktor iyi dediği için başka bişey diyemiyoruz maalesef
mervemurat16 duyguumm26 yok sağlıklı şuan 3 haftaya kadar normal dedi doktorum 38.ci haftada olcam sezaryen
Seher1616 duyguumm26 sizde de gerilik mi var kaçıncı haftada alacak doğuma bende de var perşembe gidicem devam ediyorsa benimde olabilir 32 haftadayım ıki hafta kadar gerileme olmuştu şimdi iki hafta geçti üzerinden bakılacak
Kader-cevahir 1yenianne11 çok fazlasında gözüm yok 3 kg olsa yeter doğuma kadar , birde okuyorum herkesin bebişi 30 haftada falan 2000 kg benimki çok az geliyor gözüme
MasalAlparslanMom tugcesakzci uşenmedim eski yazılarına indim 🫣 3 hafta ondeymis bebeğin gelişimi, maşallah. Şeker bakılmış yokmuş
mervemurat16 Anoniiim bebek beslenemiyor çünkü bendede iştah yok karın çevresi ölçülüyor ya o ölçün 33 hafta gözüküyor 35.ci haftasında olmasına rağmen.Tansiyonum şekerim yok herşeyim bütün değerlerimde normal
mervemurat16 Nur_50 yok herşeyi uyumlu haftası ile normalde karın çevresi 1 hafta geriden geliyordu hep en son gittiğimde 2,5 hafta geriden dedi kanama,su gelmesi olırsa hemen gel dedi doktor.Suyu falan iyimiş bebeğin minyon dedi doktor